schoolcharter kansenbevordering

Op maandag 26 oktober werd in de foyer van Furnevent het schoolcharter "Kansenbevordering" voorgesteld en door alle Veurnse basisscholen plechtig ondertekend. Dit gebeurde onder andere in aanwezigheid van Vlaams Minster van Onderwijs Hilde Crevits en de burgemeester van Veurne Peter Roose. Het charter werd voorgesteld door waarnemend directeur Yves Claeys van de Basisschool Atheneum en de Sportplaneet samen met directeur Hilde Clays van de Basisschool buitengewoon onderwijs 't Brugje. In dit charter beloven alle Veurnse basisscholen in 10 punten om de gelijke kansen in Veurne beter te bewaken.