website vriendenkring:

Vriendenkring  GO! Basisschool Veurne

De basisschool kan een beroep doen op de diensten van de vriendenkring. Deze vzw heeft als doelstelling de school op financieel vlak te ondersteunen bij de organisatie van activiteiten voor onze kinderen en een helpende hand uit te steken in de werking van de school met als enige bedoeling het welbevinden van onze kinderen te garanderen en eventueel te verhogen.
Op vandaag biedt de vzw ondersteuning aan vele activiteiten die de ontwikkeling van de kinderen ten goede komen: meerdaagse schooluitstappen,  buitenschoolse kinderopvang, Sinterklaasfeest, sportmateriaal, t-shirts, …
De gebruikelijke activiteiten zijn de pannenkoekenverkoop, bingo-avond, ontbijtmandenactie, kindercarnavalfuif.

voorzitter: Yannick Marchand

secretaris: Sharon Antoniasse

penningmeester: Veerle Lievens

leden : leerkrachten, ouders en sympathisanten van de school