Welkom in het eerste en het tweede leerjaar van juf Isabelle! Wij zitten in een graadsklas en dat is heel leuk en leerrijk, want wij leren veel van elkaar. De oudere leerlingen leren van de jongere leerlingen en de jongere leerlingen van de oudere. Sterke leerlingen kunnen met een ouder leerjaar mee volgen, zwakkere leerlingen kunnen de leerstof tweemaal horen. We hebben een groot smartboard en iedereen heeft een eigen plaats.In de eerste klas leren we lezen, schrijven en rekenen. Spannend! We nemen een kijkje in de wereld rondom ons en leren omgaan met de tijd. Pistache leert ons de eerste Franse woordjes! En weet je wat er zoal te beleven valt in de tweede klas? Wel, we leren tellen en rekenen tot 100. We oefenen keihard onze maaltafels, zodat we op het einde van het schooljaar een tafeldiploma kunnen behalen! Ook nieuw voor ons is het schrijven van de hoofdletters. Werken in de moestuin, dieren en planten verzorgen, vogels bestuderen in en rondom onze school, … maken onze W.O-lessen nog boeiender! Maar sport en ontspanning mag op de Sportplaneet natuurlijk niet ontbreken!  We ontspannen regelmatig via bewegingstussendoortjes, spelletjes, knutselen,  tekenen en zingen. Iedere dag zorgen fruitmama’s voor een lekker stukje fruit en we drinken heel wat water, ook tijdens de les!