Bingo- en spaghettiavond

Op vrijdag 27 november is er een grootse bingo- en spaghettiavond bij ons op school. Vanaf 18u kan u in de refter genieten van de overheerlijke spaghetti gemaakt door juf Sabrina en juf Sabinne. Kaarten kosten 10 euro voor de volwassenen en 8 euro voor de kinderen. Kleuters die bij ons op school zitten eten gratis maar moeten natuurlijk ook wel ingeschreven worden.

Om 19.45u start in de polyvalente zaal de grootse bingo met wederom heel wat fantastische prijzen. Er zijn 4 rondes waaronder één kinderronde. De hoofdprijzen zijn een restaurantbon, een eetservies, een digitaal fototoestel en een prachtige fiets! Voor 2 euro kan u al deelnemen.

Alle opbrengsten komen de kinderen van onze school ten goede! Deze avond wordt georganiseerd door de vzw vriendenkring van onze basisschool. Kaarten kunt u steeds verkrijgen op het secretariaat of via de leerkrachten.

We hopen u te mogen begroeten op deze fijne avond!