Openklasdag zaterdag 23 april

Komende zaterdagnamiddag is iedereen welkom om even kennis te maken met onze prachtige basisschool. Er is een openklasdag van 14u tot 17u. Alle klassen zijn te bezichtigen, u hebt de gelegenheid tot een uitgebreide babbel met de leerkrachten en directie en u kunt alle info krijgen die u wenst. Er is een gezellige bar waar we u graag verwelkomen met een gratis drankje en/of koffie met gebak. Voor de kinderen is er een leuke fotozoektocht. Tevens zet ons middelbaar ook de deuren wagenwijd open en kan je in de polyvalante zaal genieten van een prachtige kunsttentoonstelling. Kom zeker eens langs. Atheneum Veurne: de enige school in Veurne waar je terecht kan van 2,5 jaar tot 18 jaar! (en binnenkort nog vroeger want op 1 september start ons kinderdagverblijf in de wijk Nieuwstad op onze vestiging Basisschool "De Sportplaneet")