Wanneer inschrijven?

Inschrijven kan elke schooldag van 8u tot 17u (op woensdag van 8u tot 12u). Tijdens de zomervakantie kan er ingeschreven worden tot en met 5 juli en terug vanaf 16 augustus. U kunt uiteraard steeds via mail, telefoon of het contactformulier op deze website contact opnemen met ons om een afspraak vast te leggen ook. We nemen uitgebreid de tijd om u te woord te staan en kennis te laten maken met de school.

Peutertjes die hun eerste stapjes op de school zetten moeten wachten tot het eerste instapmoment nadat ze 2,5 jaar geworden zijn. Andere kinderen kunnen ten alle tijde ingeschreven worden. De instapmomenten zijn:

* 1 september

* de maandag na de herfstvakantie

* de maandag na de kerstvakantie

* 1 februari

* de maandag na de paasvakantie

* de maandag na het hemelvaartweekend