Lezen is tof en top!

Sedert dit schooljaar zetten wij steeds meer in op lezen. Lezen is namelijk de basis van alles, het is geen vak op zich maar een middel die je goed moet beheersen om de wereld rondom je goed te kunnen beheersen. De klassen werden knus ingericht met mooie leeshoekjes of knusse plekjes, vaste leesmomenten worden ingeroosterd in de lestabel, zwakkere lezrers worden naar een hoger niveau getild, goeie lezers worden extra uitgedaagd en vooral... we houden het interessant, leuk en leerrijk. Het tweede leerjaar ging aan het lezen... en na 3587 km lezen kwamen ze aan in hun droombestemming: Egypte.