Chips maken in het vijfde leerjaar.

Donderdag werd er in de techniekles in het vijfde leerjaar chips van aardappelen gemaakt. In de refter was er voldoende ruimte om in groep te werken met een stappenplan. In de keuken mochten we gebruik maken van de grote frituurketel, dat was heel praktisch. Er moest dus ook serieus rekening gehouden worden met de veiligheidsvoorschriften en de hygiëne. De kinderen mochten ook als ondernemer een ontwerp maken voor een eigen 'zakje chips' . Wie weet zit er wel een toekomstige ontwerper tussen of iemand die in de toekomst een nieuwe chipssmaak creëert. Voor meer foto's kan je terecht bij de facebookpagina van het vijfde leerjaar die je vindt bij "klassen".