Aanleg speelweide

Ondanks de felle wind ging op donderdag 17 februari in GO basisschool Veurne (wijkafdeling Nieuwstad) een nieuwe fase van de aanleg van de speelweide van start. Met vereende krachten werd de aanplanting van het doolhof en de buitenklas onder handen genomen. Wat een karwei was dat! In combinatie met de speelheuvel en speelgrachten, sneukelhagen, een kippenhok en zoveel meer wordt ook deze speelplaats een avontuurlijk speeldomein! Dankzij de vlotte samenwerking van het schoolteam met de mobiele ploeg van GO scholengroep Westhoek, Regionaal Landschap Westhoek, MOS Provincie West-Vlaanderen en enkel enthousistaste ouders en sympathisanten.