schoolfeest zaterdag 28 mei

Hoewel het weer precies nog niet door heeft dat de lente wel degelijk al een poosje bezig is zijn wij op school toch al in volle voorbereiding op het schoolfeest van zaterdag 28 mei. We durven tegen dan te hopen op de zon en bijpassende temperaturen. Dat zou heel goed van pas komen bij ons thema "Woodstock". Hou u vooral niet in om u passend te kleden voor dit festival! Zet deze dag dus vast in uw agenda! Breng familie, vrienden en kennissen op de hoogte en laat ook hen proeven van onze prachtige school met de kinderen op het festivalpodium! Graag tijdig inschrijven voor de maaltijd!