Op bezoek bij Technopolis on Tour.

Onlangs gingen alle klassen van onze school, van peuter tot zesde leerjaar, op bezoek bij "Technopolis on Tour" in De Panne. Technopolis trekt dit schooljaar op tournee doorheen Vlaanderen met een gloednieuwe reeks wetenschapsshows voor scholen, die zeer interactief zijn. Omdat wij techniek en wetenschap hoog in het vaandel dragen mochten wij hier uiteraard niet ontbreken. De kleuters leerden heel wat bij over het thema "lucht". Het thema voor het eerste, tweede en derde leerjaar was "gassen" en voor het vierde, vijfde en zesde leerjaar "luchtdruk". Het waren zeer interessante, leerrijke en leuke dagen!