Onze school helpt Nepal!

In Nepal beefde de aarde vorig jaar. Wij willen helpen om daar terug een schooltje op te bouwen want wij weten hoe belangrijk het is voor je toekomst om goed onderwijs te krijgen.  Donderdag 18 januari kwam een lieve dame van de hulporganisatie elke klas heel wat uitleg geven over Nepal en wat er daar allemaal gebeurt en kan gebeuren. Het was een heel interessant verhaal dat werd gebracht, we waren dan ook uiterst geboeid. Om de kinderen daar te helpen verkochten alle leerlingen koekjes. We waren dan ook superfier dat we op vrijdag 9 maart een cheque van 2303 euro konden overhandigen aan BIKAS, de hulporganisatie die de aarbevingsbestendige school in Nepal gaat bouwen. Onze leerlingen toonden eens te meer dat ze het hart op de juiiste plaats dragen.