Eerste prijs tekenwedstrijd julifoor!

Op dinsdag 31 mei 2016 kwam een jury van deskundigen samen om zeven laureaten aan te duiden voor de mooiste tekeningen voor de julifoor. Onze school viel serieus in de prijzen en kaapte maar liefst 5 van de 7 prijzen weg waaronder de hoofdprijs. Die is voor Rens Lammens uit het eerste leerjaar. Hij krijgt een volle combikaart voor de kermis en voor alle leerlingen van zijn klas is er een halve combikaart! Zijn tekening komt op de affiches van de julifoor komende zomer en zal dus overal te zien zijn in stad Veurne. Ook Anna Waelburgs (meest originele techniek) en Ward Thieren uit het zesde leerjaar vielen in de prijzen, alsook Otis Goffin en Quinten Coupillie van onze wijkschool De Sportplaneet. Zij winnen allen een halve combikaart, een uitnodiging voor de officiƫle opening van de kermis en een ingekaderde versie van hun tekening. Dikke proficiat!!!