De markt van het tweede leerjaar.

Deze week hield het tweede leerjaar elke dag markt op de speelplaats. Als dat geen ondernemers zijn! Elke dag werd iets anders verkocht en de eerste dag was er zelfs gratis soep voor iedereen. De kinderen maakten zelf hun producten, en de ouders staken met veel plezier een handje toe om een taartje of cake te bakken. Op maandag was er soep, op dinsdag gebak, op woensdag zuivel, op donderdag hielden ze het zeer gezond en op vrijdag mocht er eens een snoepje zijn. De kinderen runden zelf hun marktkraampje op de speelplaats, berekenden een eerlijke prijs, winst of verlies en de gevolgen daarvan. Met de winst zal er een goed doel gekozen worden om te steunen. Knap gedaan van juf Sabine en van de leerlingen van het tweede leerjaar! Meer foto's vindt u in de fotogalerij!